Thursday 9 November 2017

Berita Saham Forex Jual Beli


Q. Apa bisa beli saham tanpa melalui Resposta do corretor Kalau menurut definisi unum broker adalah sekuritas yang memfasilitasi perdagangan di pasar saham. Maka jawabannya tidak bisa Kalau definisi corretor menurut anda adalah orang AOAR atau pialang di suatu Sekuritas dengan asumsi anda takut nanti uangnya dimainkan sendiri oleh broker anda berarti anda milihnya OLT (Online Trading) saja. Banyak pilihan OLT. HOTS-etrading (10jt), IPOT (10jt), eSMART-bni, DOne-danareksa (5jt), E-samuel (25jt), dsb. Ada yang tahu, tentang investasi online yang terpercaya, dan tidak menipu, trus gmana cara jual beli saham. Jual beli saham online Resposta Marilah kita analisa bersama peluang bisnis yang bakal booming di masa yang akan datang: 1. Bisnis yang sedang naik daun yaitu Investasi di bidang Saham. Saya sudah mengamati sejak lama dan sampai saat ini rupanya menguatnya rupiah memberikan dampak yang positif bagi harga saham. Harga saham-saham ungulan seperti BCA, Bumi Resourches de sebagainya beranjak naik, membuat investornya kebagian profit juga. Meskipun ada yang belum tahu bisnis saham jenis ini. Saya sarankan bagi yang belum tahu bisa mendatangi Banco-banco besar seperti BCA dan Mandiri untuk menanyakan programa investasi jenis saham ini. Keuntungan lumayan juga jika timing kita tepat pada waktu kita berinvestasi. 2. Peluang Bisnis menjual makanan, sejenis restoran, warung, warkop, rumah makan, cafe dan sejenisnya akan tetap exis dan hampir tidak ada kesulitan yang signikan dalam mengembangkan bisnis menjual makanan ini. Jika anda tertarik langsung saja dicoba, dan dibuktikan. 3. Sekarang yang Bisnis Online yang bakal booming masih banyak juga seperti bisnis PPC, dan bisnis jasa webdesign da programação tetap akan exis dan bahkan semakin marak. Ada sebagian juga yang gagal, tetapi itu sebagian kecil saja, dikarenakan faktor kesalahan dari pada cara mengurus dan memasarkan produknya. 4. Peluang bisnis menjual Script. Script lengkap untuk perlengkapan membuat website otomatis dan tool (peralatan) sarana promosipun juga diikut sertakan di sini klik jika anda ingin memiliki ratusan script dan segala perlengkapanya. Seperti Software membuat banner animasi, software e-mail masal dan lain sebagainya ada semua. Bisnis jenis inilah di dunia maya juga masih sangat banyak yang membutuhkannya. Meskipun kita gaptek, berpeluang dapat komisi 70 jika berhasil mejual melalui Link URL Replika Revendedor yang kita dapatkan, tentunya kita membeli dulu, baru bisa Junte-se ao revendedor jadi. Sungguh bisnis ini bisa jangka panjang sekali efeknya. Tanpa kita punya produk dan tanpa punya website sediri sudah bisa berbisnis. 5. Peluang bisnis untuk memberikan informasi yang penting yang berkaitan dengan dunia kerja atau dunia usaha. Disini banyak sekali macamnya bisa kursus Online, menjual produk-produk yang berguna untuk dunia kerja yang sangat banyak juga peminatnya. Nah jualah produk yang saya maksud tersebut agar crescendo. 6. Bisnis yang berhubungan dengan penginapan, hotel dan pariwisata, tahun depan juga bakal meningkat. Bagaimana cara jual beli saham saya ada rencana untuk membuka bisnis baru yaitu jual beli saham. Tapi sy masih vazio tentang apa dan bagaimana jual beli saham itu. Ktnya bisnis jual beli saham ini resiko kerugiannya sangat kecil. Mohon penjelasannya dari om2, tante2, saudarai semua. Guias Resposta Pada dasarnya membeli saham harus lewat sekuritas atau broker yang tercatat di BEI, dengan mengikuti persyaratan administrasi dari sekuritas tersebut, coba tanya langsung di tiap sekuritas, sebab masing2 memiliki kebijakan yang berbeda Saham (estoque) merupakan salah satu instrumen pasar keuangan yang paling popular . Menerbitkan saham merupakan salah satu pilihan perusahaan ketika memutuskan untuk pendanaan perusahaan. Pada sisi yang lain, saham merupakan instrumento investasi yang banyak dipilih para investidor karena saham mampu memberikan tingkat keuntungan yang menarik. Saham dapat didefinisikan sebagai tanda penyertaan modal seseorang atau pihak (badan usaha) dalam suatu perusahaan atau perseroan terbatas. Dengan menyertakan modal tersebut, maka pihak tersebut memiliki klaim atas pendapatan perusahaan, klaim atas asset perusahaan, dan berhak hadir dalam Rapat Umum Pemegang Saham (RUPS). Pada dasarnya, ada dua keuntungan yang diperoleh investidor dengan membeli atau memiliki saham Dividem merupakan pembagian keuntungan yang diberikan perusahaan dan berasal dari keuntungan yang dihasilkan perusahaan. Dividem diber piangian setelah mendapat persetujuan dari pemegang saham dalam RUPS. Jika seorang pemodal ingin mendapatkan dividen, maka pemodal tersebut harus memegang saham tersebut dalam kurun waktu yang relativo lama yaitu hingga kepemilikan saham tersebut berada dalam periode dimana diakui sebagai pemegang saham yang berhak mendapatkan dividen. Dividir yang dibagikan perusahaan dapat berupa dividir tunai acirc artinya kepada setiap pemegang saham diberikan dividir berupa uang tunai dalam jumlah rupiah tertentu untuk setiap saham - atau dapat pula berupa dividen saham yang berarti kepada setiap pemegang saham diberikan dividen sejumlah saham sehingga jumlah saham yang dimiliki seorang pemodal Akan bertambah dengan adanya pembagian dividen saham tersebut. Capital Gain merupakan selisih antara harga beli dan harga jual. Ganho de capital terbentuk dengan adanya aktivitas perdagangan saham di pasar sekunder. Misalnya Investor membeli saham ABC dengan harga per saham Rp 3.000 kemudian menjualnya dengan harga Rp 3.500 por saham yang berarti pemodal tersebut mendapatkan capital ganho sebesar Rp 500 untuk setiap saham yang dijualnya. Sebagai instrumento investasi, saham memiliki risiko, antara lain: Merupakan kebalikan dari Capital Gain, yaitu suatu kondisi dimana investidor menjual saham lebih rendah dari harga beli. Misalnya saham PT. XYZ yang di beli dengan harga Rp 2.000, - por saham, kemudian harga saham tersebut terus mengalami penurunan hingga mencapai Rp 1.400, - por saham. Karena takut harga saham tersebut akan terus turun, investor menjual pada harga Rp 1.400, - tersebut sehingga mengalami kerugian sebesar Rp 600, - por saham. 2. Risiko Likuidasi Perusahaan yang sahamnya dimiliki, dinyatakan bangkrut por Pengadilan, atau perusahaan tersebut dibubarkan. Dalam hal ini hak klaim dari pemegang saham mendapat prioritas terakhir setelah seluruh kewajiban perusahaan dapat dilunasi (dari hasil penjualan kekayaan perusahaan). Jika masih terdapat sisa dari hasil penjualan kekayaan perusahaan tersebut, maka sisa tersebut dibagi secara proporsional kepada seluruh pemegang saham. Namun jika tidak terdapat sisa kekayaan perusahaan, maka pemegang saham tidak akan memperoleh hasil dari likuidasi tersebut. Kondisi ini merupakan risiko yang terberat dari pemegang saham. Untuk itu seorang pemegang saham dituntut untuk secara terus menerus mengikuti perkembangan perusahaan. Di passar sekunder atau dalam aktivitas perdagangan saham sehari-hari, harga-harga saham mengalami fluktuasi baik berupa kenaikan maupun penurunan. Pembentukan harga saham terjadi karena adanya permintaan dan penawaran atas saham tersebut. Dengan kata lain harga saham terbentuk oleh fornecimento da demanda atas saham tersebut. Fornecer e exigir tersebut terjadi karena adanya banyak faktor, baik yang sifatnya spesifik atas saham tersebut (kinerja perusahaan dan industri dimana perusahaan tersebut bergerak) maupun faktor yang sifatnya makro seperti tingkat suku bunga, inflasi, nilai tukar dan faktor-faktor non ekonomi seperti kondisi sosial Dan politik, dan faktor lainnya. Asyik Rugi Di Pasaran Saham Rasa Macam Dah Takde Harapan Sila Luangkan 5 Minit Masa Anda Disini Pendedahan Ini Mungkin Akan Mengubah Hidup Anda Untuk Selama-lamanya Assalammualaikum amp salamêhtera .. Nama saya Khairul Arifin Bin Selamat Mungkin gambar saya Disebelah tu nampak agak skema sedikit. Tapi saya tak kisah Yang penting saya ada satu quotrahsia kekayaanchot yang tidak ramai orang mengetahuinya. Baiklah Sedikit cerita mengenai saya Saya mula berminat melabur dalam pasaran saham sejak tahun 2003 apabila saya memperolehi dan menjual ESOS syarikat dan mendapat untung yang lumayan daripadanya. Detik itulah yang telah membuka minda saya dan menanamkan satu keyakinan yang kuat dalam diri saya bahawa. Melabur dalam pasaran saham itu sebenarnya. Boleh mendatangkan keuntungan yang lumayan dan berlipat kali ganda. Jadi, bermula hari itu, saya mula melabur secara kecil-kecilan dengan aktif menggunakan wang simpanan dan membeli banyak buku-buku berkaitan pelaburan. Buku-buku panduan yang saya beli, kebanyakkannya adalah buku-buku import daripada luar negara. Maklumlah, buku-buku tempatan berkenaan pelaburan saham amat kurang sekali pada waktu itu, boleh juga saya katakan, ianya hampir tiada. Ramai orang mengatakan yang fórmula-fórmula yang diterangkan dalam buku-buku importação kebanyakkannya tidak boleh dilaksanakan di pasaran saham Malásia. Tetapi saya kurang percaya kepada dakwaan tersebut, jadi saya menguji dan melakukan eksperimen sendiri semua fórmula-fórmula yang dinyatakan di dalam buku tersebut dengan menggunakan wang yang ada. Akhirnya, saya mengakui. Ada sesetengah fórmula tersebut, tidak boleh dipakai langsung dan sesetengahnya pula perlukan sedikit perubahan untuk menjadikannya berkesan dan sesuai dengan pasaran saham di Malaysia ini. Dan berdasarkan pengamatan serta eksperimen tersebut juga, akhirnya, saya menjumpai satu kaedah yang membolehkan saya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan dan kejatuhan saham yang berlaku di pasaran saham Malásia. Ianya telah membolehkan saya menghasilkan satu sistem yang boleh memberikan saya panduan, setiap kali saya ingin membeli dan menjual saham di Bursa Malaysia. Hasilnya, saya berjaya memperolehi keuntungan yang lebih kerap berbanding kerugian di pasaran saham. Dibawah, adalah beberapa bukti keuntungan yang saya perolehi di pasaran saham hasil daripada menggunakan sistem tersebut. Saham TOPGLOV (7 FEVEREIRO DE 2006 - 19 DE MAIO DE 2006) Saya telah membeli saham ini sebanyak 2 kali, iaitu pada 7 amp 8 fev 2006 sebanyak 400 unidade dengan harga keseluruhan belian ialah RM3,049.21 (Modal permulaan saya bermain saham hanyalah RM5,000) 4 Bulan selepas itu, iaitu pada 19 de maio de 2006, diz a telah menjualnya semula pada harga RMN. N.M. SÉNDROME JAGAN KESELuruHANNY ialah sebanyak RM3,728.17. Keuntungan bersih yang diperolehi adalah sebanyak RM687.98. Ianya adalah 22.27 lucro dalam masa 4 bulan Itu adalah kali pertama saya menggunakan panduan di dalam sistem saham yang dihasilkan. Selepas itu, saya telah menggunakan ia lagi dari semasa ke semasa. Berikut pula adalah bukti-bukti lain bagi keuntungan yang saya perolehi hasil daripada menggunakan sistem saham ini. Saham KNM (5 JULAI 2006 - 2 MAC 2007) Saya telah membeli saham KNM sebanyak 3 kali, dengan kos keseluruhan belian ialah sebanyak RM14,397.64 Kemudian pada 5 Januari 2007 dan 2 Mac 2007, saya telah menjualkan kesemua saham KNM yang saya miliki dan hasil Jualan yang diperolehi adalah sebanyak RM27,446.17. Ianya mencatatkan keuntungan bersih sebanyak RM13,048.53 dengan kadar peratus keuntungan sebanyak 90.63 dalam masa 9 bulan. (Kalah ASB amp Unit Trust. P) Zaman Gawat Pun Masih Untung Orang kata, tahun 2009 adalah tahun kegawatan ekonomi dan pasaran saham sedang jatuh merudum. Tetapi, saya seperti biasa, terus mencari, memilih dan membeli saham-saham yang saya dapati, berpotensi dengan berpandukan sistem saham yang saya miliki. Hasilnya, ianya tidak mengecewakan ... Pada kali ini, saya menggunakan perkhidmatan online trading dim CIMB pula. Ini membuktikan, sistem saham saya ini tidak tertakluk kepada satu-satu plataforma usrusniaga saham. Ianya tidak kisah chuteie jika anda menggunakan plataforma jualbeli yang berbeza. Apa yang penting, anda mempunyai pengetahuan serta sistem analisa amp penilaian pasaran yang bagus untuk membantu anda membuat keputusan yang tepat di dalam membeli dan menjual saham. Saham IJM (4 FEVEREIRO 2009 - 22 DE JUNHO DE 2009) Pada 4 de fevereiro de 209, diz a telah membeli 5.000 unidades de Saham IJM a partir de $ 6.66 seunit. Kos keseluruhan belian ialah sebanyak RM18,124.43 Kemudian, pada 22 Jun 2009, saya telah menjual kesemua saham IJM saya dan memperolehi hasil jualan sebanyak RM26,968.94. Kadar amp peratus keuntungan yang saya perolehi ialah sebanyak RM8,844.51. Iaitu 48.80 keuntungan dalam masa 4 bulan Saham ADVENTA (23 Nov 2009 - 21 Jan 2010) Pda 23 Nov 2009, saya telah membeli saham ADVENTA sebanyak 16.400 unidade dengan kos belian keseluruhan bernilai RM39.412.38. Hanya 2 bulban selepas itu, sistem analisa saya menunjukkan petanda bahawa saya perlu menjual saham saya. Tanpa melengahkan masa, maka saya menjual keseluruhan saham ADVENTA yang saya miliki dan telah berjaya memperolehi keuntungan bersih sebanyak RM18,205.88. Ianya 46.19 keuntungan. Dalam masa 2 bulan Bagaimana Adakah anda masih mahu gelakkan saya kerana bermuka skema. ) Apakah Sistem Yang Saya Gunakan Jika anda perhatikan pada transaksi yang saya lakukan, semuanya adalah merupakan strategi quotswing tradingquot. Dimana, saya akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday. Itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham da Malásia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan quotmat-mat venda de seda. Akibatnya .. mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali. Namun begitu, saya faham. Ianya bukan salah anda jika anda pernah melakukan kesilapan tersebut. Sememangnya, buku-buku panduan mengenai urusniaga di pasaran saham hasil tulisan rakyat tempatan yang menfokuskan kepada Bursa Malásia. Teramatlah kurang di Malaysia ini. Kebanyakkan buku yang ada pula, hanya mengajarkan perkara-perkara asas seperti .. quotBagaimana mahu membuka akaun. Apa itu vara vara Apa itu Bursa Malásia. Dan sebagainya. Ianya terlalu basic. Saya kira, sudah sampai masanya, untuk saya berkongsikan ilmu yang lebih quotadvancequot kepada masyarakat di Malásia tentang pelaburan saham. Jadi, saya mengambil keputusan untuk mendokumentasikan quotSistem Analisa Sahamquot yang saya gunakan selama ini, menjadi sebuah ebook. Dan akhirnya. Wujudlah sebuah ebook yang berjudul quotSISTEM SAHAM - Panduan Analisa Jual Beli Saham Yang Menguntungkanquot Bukan Untuk Orang Yang quotBARU-BARUquot Nak Melabur. Ya Ebook ini bukanlah untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam permainan saham, yang mana masih lagi quotblur-blurquot bagaimana mahu membuka akaun trading. Ini kerana, di dalam ebook ini TIADA panduan mengenai quotBagaimana mahu membuka Aka itu velas Apa itu Bursa Malaysiaquot dan perkara-perkara asas yang lain. Ebook ini adalah untuk pelabur-pelabur yang paling kurang, sudah biasa atau familiar dengan carta saham atau pun yang sudah biasa dengan analisis forex. Ianya lebih sesuai untuk mereka yang sudah lama berada di pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ianya adalah sebuah ebook yang akan memberikan panduan secara terperinci bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada quotTechnical Analysisquot. Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini. Anda TIDAK PERLU lagi menyesakkan kepala anda dengan berpuluh-puluh indicador técnico untuk mentafsirkan satu-satu pergerakkan saham. Ianya Hanya membuatkan diri anda berada dalam keadaaan analisis-paralysis yang akhirnya tidak akan membantu anda langsung untuk membuat sebarang keputusan. Anda TIDAK PERLU lagi menghiraukan kebanyakkan berita yang disajikan di akhbar-akhbar atau portal berita internet berkenaan saham-saham tertentu yang kebanyakkannya, hanya bertujuan untuk memancy pelabur biasa untuk membeli saham yang sudah tidak diingini oleh institusi kewangan. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana satu saham yang patut dibeli. Tetapi, anda akan mampu membuat keputusan sendiri dengan YAKIN untuk beli sesuatu saham yang menguntungkan Sebenarnya, di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan 3 elemento penting dalam menganalisa pasaran saham. Ya Hanya 3 perkara sahaja yang perlu anda lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tidak untuk dijual-beli. Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari sahaja untuk membolehkan anda menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual. Namun begitu, kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100, 200, 300 atau lebih dalam masa yang singkat. Jika itu yang anda mahu, maka ebook ini bukanlah untuk anda. Apa yang pasti. Kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini akan .. Memastikan anda tidak akan rugi besar dalam pasaran saham. Itu yang paling utama. Jika anda mengikut langkah-langkah yang diajarkan tanpa gagal dan berdisplin, anda hampir pasti akan mendapat keuntungan yang konsisten di dalam pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah lain Mungkinkah Anda Orang Kaya Senyap Yang Seterusnya Anda mungkin akan menjadi orang kaya senyap yang seterusnya. Maklumlah, berurusniaga di dapasaran saham tidak memerlukan anda menjadi seorang yang popular untuk memudahkan anda membuat jualan. Ianya juga tidak memerlukan anda menjadi seorang pekerja yang cemerlang di pejabat untuk membolehkan anda mengaut keuntungan yang banyak di pasaran saham. Anda mungkin seorang eksekutif yang dilihat oleh bos anda sebagai seorang yang quotsedang-sedang sahajaquot. Tetapi, apa nak dikisahkan Yang penting, wang anda lebih banyak dari wang bos anda Semuanya disebabkan kehandalan anda membuat pelaburan di pasaran saham. Tanpa perlu terlalu bergantung kepada gaji bulanan kerja anda di pejabat, anda mampu untuk melancong keluar negara, membeli kereta yang lebih besar dari kereta bos e Mahupun. Memiliki rumah yang lebih selesa Inilah rahsia bagaimana seorang pekerja boleh menjadi lebih quotkayaquot daripada bos mereka Berapa Harga Ebook Ini Saya tidak mahu bercerita panjang. Saya menetapkan harga ebook ini pada harga RM 10 0 sahaja (mungkin akan dinaikkan pada masa hadapan). Saya kira harga itu terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan keuntungan yang bakal anda perolehi hasil daripada menggunakan quotsistemquot yang diajarkan di dalam ebook ini. Jika anda rasa RM100 terlalu besar dan amat merugikan anda, maka, bayangkan pula kerugian yang anda akan alami di sebabkan terbeli saham yang salah Anda boleh kehilangan beribu-ribu ringgit hanya kerana membeli 1 saham yang tidak dianalisa dengan tepat. Hanya RM 10 0 Untuk Ilmu MENGGANDAKAN KEUNTUNGAN Anda di Pasaran Saham Klik Disini Segera Untuk Mendapatkan Ebook Ini Bonus Hebat Untuk Anda Jika anda mendapatkan ebook quotSistem Sahamquot ini sekarang, saya juga akan berikan anda beberapa buah bonus sampingan. Ianya adalah ebook-ebook yang banyak membantu saya di dalam meneroka dunia pelaburan saham selama ini. Bukan 1. tetapi 6 buah ebook hebat yang sangat memberikan inspirasi dan motivasi Pense e cresça Rich por Napoleon Hill Acres de diamantes por Russell H. Conwell A história mágica por Frederick Van Rensselaer Apa Kata Pakar Kewangan Tentang Ebook ini Ramai pembaca dan peserta seminário sering mengadu Kepada saya tentang ketiadaan panduan pelaburan pasaran saham dalam Bahasa Malásia. Berita baik Saudara Khairul Ariffin sudah menyediakan panduan sedemikian menggunakan pendekatan analisa carta (análise técnica). Beliau sendiri mempunyai record de registro de pengalaman pahit manis dalam dunia saham tempatan. Peniaga saham individu sebenarnya mempunyai beberapa kelebihan berbanding dengan pengurus dana institusi kewangan. Di sinilah kekuatan isi kandungan ebook ini di mana Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah. Tidak pasti apakah peris yang patut digunakan atau tiada wang bagi membeli perisian Ebook ini memberikan beberapa sumber. Malahan penulis mengkhususkan satu bab di mana beliau mendedahkan rutin hariannya. Seolah-olah anda sedang bersembunyi di dalam biliknya mencatitkan apa yang dilakukan oleh pelabur individu profesional. Tapi awas ebook ini bukan untuk tukang baca atas sofá. Cuma mereka yang sanggup mengorbankan sedikit wang untuk melabur betul-betul akan mendapat manfaat. Sunthara Segar RFP, Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng (Hons) UKM Penulis Buku-buku Kewangan. Pendidik Kemahiran Kewangan dan Fasilitator Seminário Kewangan suntharasegar Jaminan Pulangan Wang Kaedah yang dikemukakan merupakan kaedah yang mudah dan hanya memerlukan masa hanya dalam lingkungan 1 jam sehari untuk anda menganalisis dengan lengkap keadaan pasaran saham. Anda boleh cuba kaedah ini selama 90 hari, dimana anda boleh berurusniaga di atas kertas (comércio de papel) selama tempoh tersebut atau menggunakan conta demo yang disediakan oleh kebanyakkan syarikat-syarikat corretor, dan akan membuktikan kepada anda dalam em tempo real bahawa kaedah ini benar-benar Berfungsi Jika anda masih tidak berpuas hati, maka saya akan pulangkan kembali wang anda 100 dan anda boleh simpan ebook berkenaan berserta bonus-bonusnya sekali. DAPATKAN SEGERA Ebook ini telah diterbitkan pada pertama kali pada tahun 2010. Namun, pada tahun 2016 ini, ia telah dikemaskinikan dengan info yang lebih lengkap dan mantap. Ebook ini adalah setebal 182 mukasurat Khairul Arifin Selamat 013-3941239 (SMSWhatsapp Sahaja) P. S: - Satu hari anda menangguhkan untuk mendapatkan ebook ini. Bererti bertambahnya satu hari anda tanpa sebarang keuntungan di pasaran saham Semakin lama anda bertangguh, semakin banyaklah potensi keuntungan yang bakal anda terlepas. P. P.S: - Ya anda sudah membaca hingga ke hujung laman web ini, apa yang perlu anda lakukan kini adalah mengambil tindakan. Membaca sahaja tidak akan memberikan anda apa-apa manfaat Jadi, bertindaklah sekarang dengan mendapatkan ebook eang hebat ini Diterbitkan dan diedarkan Oleh: Shuth Network Sdn. Bhd. (885642-H) No 23, Jalan364, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor. Tel SMS WhatsApp: 012-3655625 QUALQUER GANHOS OU DEMONSTRAÇÕES DE RENDA, OU BENEFÍCIOS OU EXEMPLOS DE RENDA, SOMOS SOMOS ESTIMATIVOS DO QUE PENSAMOS QUE PODERIA GOLAR. NÃO HÁ NENHUMA GARANTIA QUE VOCE TÁ COMO BEM. SE VOCE CONFIAR NAS NOSSAS FIGURAS, DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER COMO BEM. ONDE AS FIGURAS DE RENDA ESPECÍFICAS SÃO UTILIZADAS, E ATRIBUÍDAS A UMA INDIVÍDUA OU A NEGÓCIO, AQUELES PESSOAS OU NEGÓCIOS TENHAM APLICADO O MONTANTE. NÃO HÁ NENHUMA GARANTIA QUE VOCE TÁ COMO BEM. SE VOCE CONFIAR NAS NOSSAS FIGURAS, DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER COMO BEM. QUALQUER E TODAS AS RECLAMAÇÕES OU REPRESENTAÇÕES, COMO RESULTADOS NO SISTEMSAHAM, NÃO DEVEM SER CONSIDERADOS COMO BENEFÍCIOS MÉDIOS. NÃO PODE SER NENHUMA GARANTIA QUE QUALQUER SUCESSO PRÉVIO, OU RESULTADOS PASSADOS, COMO RESULTADOS DE RENDA, PODEM SER UTILIZADOS COMO INDICAÇÃO DO SEU SUCESSO FUTURO OU RESULTADOS. RESULTADOS MONETÁRIOS E DE RENDIMENTOS SÃO BASEADOS EM MUITOS FATORES. NÓS NÃO TEMOS MANEIRAS DE CONHECER COMO VOCÊ FAZERÁ, COMO NÓS NÃO O SABEMOS, SEU FUNDAMENTO, SEU TRABALHO ÉTICO, OU SUAS HABILIDADES OU PRÁTICAS DE INVESTIMENTO. POR ISSO, NÃO GARANTIR OU IMPLÍCITAMOS QUE VOCÊ SERÁ RICO, QUE VOCÊ FAZÁ COMO PODE, OU FAZER NENHUM DINHEIRO. NÃO HÁ NENHUMA GARANTIA QUE VOCE TÁ COMO BEM. SE VOCE CONFIAR NAS NOSSAS FIGURAS, DEVE ACEITAR O RISCO DE NÃO FAZER COMO BEM. NEGÓCIOS DE INTERNET E BENEFÍCIOS DERIVADOS DE, TENHAM RISCOS DESCONHECIDOS, E NÃO SÃO ADEQUADOS PARA TODOS. FAZER DECISÕES COM BASE EM QUALQUER INFORMAÇÃO APRESENTADA EM NOSSOS PRODUTOS, SERVIÇOS OU SÍTIO WEB, DEVEM SER FEITAS SOMENTE COM O CONHECIMENTO QUE VOCÊ PODERIA EXPERIMENTAR PERDAS SIGNIFICATIVAS, OU NÃO FAZER DINHEIRO EM TODO. TODOS OS PRODUTOS E SERVIÇOS DA SISTEMSAHAM SÃO DE FINS EDUCATIVOS E INFORMATIVOS SOMENTE. USE CUIDADO E CONSULTE O CONSELHO DE PROFISSIONAIS QUALIFICADOS. VERIFIQUE SEU COMPUTADOR, ADVOGADO OU CONSELHEIRO PROFISSIONAL, ANTES DE ATUALIZAR NESTA OU QUALQUER INFORMAÇÃO. OS USUÁRIOS DE NOSSOS PRODUTOS, SERVIÇOS E SÍTIO WEB SÃO AVISADOS PARA FAZER A SUA PRÓPRIA DILIGÊNCIA EM QUE VENHA FAZER DECISÕES DE INVESTIMENTO E TODAS AS INFORMAÇÕES, PRODUTOS E SERVIÇOS QUE FORAM FORNECIDOS DEVEM SER INDEPENDENTEMENTE VERIFICADOS POR SEUS PRÁTICOS PROFISSIONAIS QUALIFICADOS. NOSSAS INFORMAÇÕES, PRODUTOS E SERVIÇOS SOBRE SISTEMSAHAM DEVEM SER CUIDADOSAMENTE CONSIDERADOS E AVALIADOS, ANTES DE ALCANÇAR UMA DECISÃO DE INVESTIMENTO, SE DEVEM CONFIJAR NELES. VOCÊ CONCORDA QUE NOSSA EMPRESA NÃO É RESPONSÁVEL PELO SUCESSO OU FALHA DE SUAS DECISÕES DE INVESTIMENTO RELACIONADAS COM QUALQUER INFORMAÇÃO APRESENTADA PELA SISTEMSAHAM, OU NOSSOS PRODUTOS OU SERVIÇOS DA COMPANHIA. Copie 2010 SISTEMSAHAM

No comments:

Post a Comment